اقتصادیامنیتی نظامیاندیشه های امام و رهبریانقلاب اسلامیچهلمین سالگرد انقلاب اسلامیدرسنامهدفاع مقدسدهه فجرسبک زندگیسیاسیفیلم

قانون جنگل استاد محمدهادی صالح پرور

اشاره:
قوانین بین المللی حاکم بر دنیا در دوران کنونی، بیشتر از آنکه ضامن حفظ و بقاء بشریت و امنیت انسان ها باشد، تقویت کننده خوی درندگی کشورهای مستکبر دنیا است. در این سخنرانی با تبیین حقیقت جنگل گونه قواعد بین المللی حاکم بر مدیریت دنیای امروز، به دنبال اثبات این حقیقت هستیم که دنیای کنونی و روابط بین انسان ها و کشورها مانند جنگل و به مراتب بدتر از آن است و سازمان ها و قوانین بین الملل، صرفاً پوست های ظاهری برای فریب دادن افکار عمومی جهت همراهی و تن دادن به قوانین جنگل است. چنانچه ما نیز به این قوانین جنگل تن بدهیم، به جیره خواری در برابر خوی سلطه گری و درندگی کشورهای زورگو تبدیل خواهیم شد و پایان این جیرهخواری، جز خفت و ذلت و از دست دادن منافع و توانایی ها برای پیشرفت نخواهد بود؛ اما با مقاومت و نرفتن زیر بار این قوانین جنگلی حصن و حصار محکمی در برابر سلطه گری ها برای خود ایجاد خواهیم کرد چون در چنین جنگلی که درنده خویان عالم برای ما درست کرده اند، مقاومت در برابر زورگویان تنها راه و راز بقاء و نجات از نابودی است.

دانلود متن سخنرانی چند رسانه ای قانون جنگل

به دلیل حجم بالای پاورپوینت ها امکان بارگزاری در سایت وجود ندارد. لطفا برای تهیه بسته محتوایی (نرم افزار دی‌وی‌دی) به تشکل فراگیر تبلیغ گروهی مراجعه فرمایید.

آدرس: قم، خیابان جمهوری، میدان سپاه، به سمت ریل راه آهن، انتهای خیابان سمت راست، ساختمان شهید حقانی.

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

    1. به دلیل حجم بالای پاورپوینت ها امکان بارگزاری در سایت وجود ندارد. لطفا برای تهیه بسته محتوایی (نرم افزار دی‌وی‌دی) به تشکل فراگیر تبلیغ گروهی مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن